محل تبلیغات شما

دلایل گسترش و استقبال از بازاریابی شبکه­ ای و مزایای این صنعت قدرتمند

 

 

 

 

 

1- کثرت تولیدکنندگان 

امروز با شکل­ گیری کارخانه­ های خودکار و نیمه­ خودکار و تولید یک محصول با مارک­ متنوع، فروش و توزیع محصول اهمیت بسیاری پیدا کرده و روش عرضه محصول و بازاریابی آن حتی در بعضی  کالاها، از ساخت و تولید آن اولویت بیشتری یافته است. برای نمونه، راه اندازی یک کارخانه تولید ماکارونی طرح عظیمی به شمار نمی­ آید و با سرمایه ­ای محدود و مشخص در زمانی معیّن قابل دستیابی است. اما عرضه چنین محصولی در بازار پررقابت امروز بسیار دشوار و عملاً برای کارخانه­ های کوچک، ناممکن است. پس امروزه توزیع و فروش نسبت به تولید، چه از نظر هزینه و چه از نظر راهکار، اهمیت کمتری ندارد. در چنین وضعیتی است که تولیدکنندگان برای فروش محصول خود حتماً باید از ت­ ها و روش های بسیار دقیق­ تر و حساب­ شده ­تری استفاده کنند که بازاریابی شبکه­ ای یکی از آنهاست. 

 

2- امروزه حق انتخاب با مشتری است

امروزه مصرف­ کنندگان در انتخاب آزادند. طبیعی است که در این انتخاب سودی عاید کارخانه­ ها می­ شود. بنابراین مصرف­ کننده ­ای که سود می­ رساند، حق دارد سود دریافت کند. 

 

3- پایین آمدن ارزش تبلیغات

در دنیای امروز، هر کسی در محیط خانه از تلویزیون، رادیو، اینترنت، رومه­ ها و مجله­ ها استفاده می­ کند و اینها نیز همگی در سطح خود شامل تبلیغات برای محصولات گوناگون هستند. بنابراین، انتخاب محصول مورد نظر بسیار دشوار است و بیشتر مردم نسبت به آنها بی ­اعتنا شده­ اند و خرید خودشان را با روش سؤال از دوستان و نزدیکانی انجام می­ دهند که محصولات را آزمایش کرده­ اند.  

 

 

مزایای بازاریابی شبکه­ ای

10 دلیل که چرا هنوز ثروتمند نشده‌اید ؟

واژگان صنعت فروش مستقیم

محصول ,ها ,می­ ,بازاریابی ,کارخانه­ ,تولید ,بازاریابی شبکه­ ,شبکه­ ای ,و تولید ,خودکار و ,کارخانه­ های

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها